עם כל הכבוד לליגה הספרדית, האיטלקית, הצרפתית והגרמנית כאחד (ויש לנו הרבה כבוד לכל אחת מהליגות הנ"ל), הליגה המסקרנת, המותחת והכיפית ביותר לצפייה הייתה ונותרה הליגה של אומת הכדורגל: הליגה האנגלית.

ליגה זו הידועה בכינוי המחייב "פריימר ליג", היא ללא ספק אחת מליגות הכדורגל המובילות ביותר, כאשר מבט חטוף בשמות מועדוני הכדורגל המרכיבים את הליגה, יוכל לספק לנו מענה חלקי לשאלה מה הופך את הליגה האנגלית לליגה הטובה בעולם, והרי לכם חלק משמות המועדונים: מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ליברפול, ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם והרשימה עוד ארוכה...
 

הפריימר ליג- מה הופך אותה לליגה הטובה ביותר בעולם?

הליגה האנגלית הנחשבת לליגת הכדורגל המצליחה והרווחית ביותר בעולם, נמנית באופן קבוע בין שלושת הליגות המובילות ביותר על פי דירוג הליגות של אופ"א. בנוסף, ליגה זו מספקת לנו בשנים האחרונות את המותחנים המרגשים ביותר בנוגע לזהות האלופה, כאשר כל משחק בין הטוענות לכתר לאורך עונת המשחקים הפורמאלית, נחשב לאחד מהמשחקים בעלי רייטינג הצפייה הגבוהה ביותר למשחקי כדורגל באנגליה ומחוצה לה. בנוסף לכל אלו, הליגה האנגלית היא למעשה הליגה הבכירה היחידה באירופה בה הכול יכול לקרות וראייה לכך האלפיות אותה הגישה קבוצת לסטר סיטי בעונת המשחקים 2015/16, כאשר קבוצה קטנה יחסית זכתה באליפות הפריימר ליג בפעם הראשונה בתולדותיה.
 

כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית

בדומה לכל ליגה אירופאית בכירה, גם לליגה האנגלית, חובבי הכדורגל מישראל יכולים להשיג כרטיסים לכל אחד מהמשחקים המרכזיים והמסקרנים הנערכים לאורך עונת המשחקים. בין יתר המשחקים המסקרנים אותם מזמנת לנו הליגה האנגלית לעונת המשחקים הקרובה נציין את הדרבי של מנצ'סטר העתיד להתקיים ב-10/11/18, את המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי העתיד להתקיים ב-24/11/18 , את המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי בתאריך 8/12/19 ומשחקים רבים וטובים נוספים שכל חובב כדורגל אמיתי ירצה להיות נוכח בהם. 

כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית ניתנים לרכישה בין היתר באמצעות חבילות ספורט תיירותיות המשווקות על ידי TIKTIK, האתר המוביל בתחום תיירות הספורט ומשחקי הכדורגל באירופה. באתר, עומדות לרשותכם חבילות ספורט תיירותיות שונות המאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של כרטיסים למשחקי כדורגל בלונדון או בכל עיר כדורגל אחרת בה משוחקים משחקי הפריימר ליג. 

כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית כוללים בין היתר כרטיסים למנצ'סטר סיטי הנחשבת בעיני רבים לטוענת הראשית לכתר אליפות הפריימר ליג, כרטיסים למשחקיה של קבוצת מנצ'סטר יונטייד שעל אף פתיחה "צולעת" על העונה הנוכחית ממשיכה להיות הקבוצה האנגלית האהודה ביותר מחוץ לאנגליה, כרטיסים למשחקי של ליברפול או צ'לסי הנחשבות לקבוצות המסקרנות ביותר בעונת המשחקים הנוכחית ועוד מגוון רחב של קבוצות שכל משחק ביניהן עתיד לספק לנו מתח ודרמה כמיטב המסורת של הליגה האנגלית. 

את הכרטיסים ניתן לרכוש במסגרת חבילות ספורט ליגה אנגלית הכוללות בתוכן: טיסות הלוך חזור, כרטיסי כניסה למשחקים השונים וכמובן חבילת אירוח "הכול כלול" במלונות שונים הממוקמים באזורים הסמוכים לאצטדיון בו עתיד להיות משוחק המשחק המועדף עליכם.

‬ ‪ ?