ברצלונה, ריאל מדריד, פריס סאן ז'רמן, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן וליברפול, הן רק חלק מאגדות מועדוני הכדורגל הלוקחים חלק במשחקי ליגת האלופות לעונת 2019-2020. משחקי הבתים של העונה הנוכחית נפתחו בסערה וכמדי שנה, גם עונת המשחקים הנוכחית בליגת האלופות, עתידה לספק לכל חובבי הכדורגל שבינינו מספר רב של רגעים מיוחדים שבזכותם אנחנו כל כך אוהבים את משחק הכדור הנפוץ והפופולארי ביותר בעולם.
 

משלב הבתים ועד למשחק הגמר שייערך השנה במדריד- להיות שם שזה קורה! 

כמדי שנה, גם העונה משחקי הבתים בליגת האלופות עתידים לספק לנו מספר משחקים מותחים ומסקרנים במיוחד העתידים להפגיש בין הקבוצות הבכירות ביותר באירופה, כגון המשחק בין פריז סן ז'רמן ל-ליברפול , או המשחק בין רומא לריאל מדריד. צמד משחקים אלו הם רק חלק ממשחקי שלב הבתים שמייד לאחריו מגיעים משחקי "הנוקאוטט" המתקיימים במסגרת משחק בית/חוץ לכל קבוצה אשר תפעיל לשלבים המתקדמים יותר של ליגת האלופות. משחקי הנוקאאוט הנערכים במסגרת משחקי שמינית גמר, רבע גמר וחצי גמר, יגיעו לשיאן במשחק הגמר אשר ייערך השנה באיסטנבול בתאריך 30/5/2020.
 

חבילות ספורט תיירותיות למשחקי ליגת האלופות 

כבר היום עומדת לרשותכם האפשרות לבחור את המשחק ו/או המשחקים בהם תרצו להיות נוכחים במהלך עונת המשחקים הנוכחית של ליגת האלופות וכבר לרכוש כרטיסים לליגת האלופות. אפשרות זו עומדת לרשותכם באמצעות הזמנתן של חבילות ספורט תיירותיות למשחקי שלב הבתים, משחקי שלב הנוקאאוט ומשחק הגמר, כאשר חבילות ספורט ליגת האלופות המוצעות לכם כוללות גם טיסות הלוך –חזור ליעד הנבחר, גם כרטיסי כניסה למשחקים השונים וגם חבילת אירוח הכול כלול באחד מהמלונות המפנקים ביותר הממוקמים באזור הסמוך לאצטדיון בו ייערך המשחק בו בחרתם להיות נוכחים.
 

מדוע מומלץ להזמין את הכרטיסים כבר היום?

משחקי ליגת האלופות משלב הבתים ועד משחק הגמר, נחשבים למשחקי הכדורגל הנצפים ביותר באירופה ובעולם, כאשר כל משחק המשוחק במסגרת ליגת האלופות זוכה לרייטינג גבוה גם בערוצי הצפייה השונים ברחבי העולם המשדרים את משחקי ליגת האלופות וגם ביציעי האצטדיונים השונים בהם מתקיימים המשחקים ברחבי יבשת אירופה. 

הזמנה מוקדמת של חבילות לליגת האלופות (בכל השלבים) תאפשר לכם ליהנות גם ממחירים אטרקטיביים על כל מרכיבי החבילה (טיסות, כרטיסי כניסה ואירוח במלון) וגם ממיקומים מועדפים ביציע האצטדיון בו בחרתם להיות נוכחים. 

ככל שמועד המשחק הולך ומתקרב, הרטיסים לליגת האלופות במיקומים הטובים ביותר ביציע הולכים ואוזלים ולכן מומלץ להקדים את ההזמנה של חבילות לליגת האלופות ולהבטיח לעצמכם את חוויית הצפייה הטובה ביותר. חשוב לציין שמחירי הכרטיסים לליגת האלופות גם עולים ככל שמועד המשחק מתקרב וזאת לנוכח הביקושים ההולכים וגוברים לכל אחד מהמשחקים המשוחקים בליגת האלופות. חשוב לציין שלמשחקי ליגת האלופות מגיעים אוהדי כדורגל מכל רחבי היבשת ולכן אנו ממליצים גם לכם להיות שם פיזית שזה קורה ולהזמין בהקדם חבילות ספורט לליגת האלופות.

‬ ‪ ?